dinsdag 28 mei 2013

Maandoverzicht Mei 2013

Over de maand mei waren dit mijn uitgaven\;

Boodschappen: 200,-
Diversen verzorging: 24,-
Tanken  48,16
Uitgaan  81,-
Nieuwe huis  21,75
Cadeau's  55,-
Pinnen  210
Parkeerboete  57,58
Totaal   697,15


De boodschappen gaan al weer iets beter maar het is nog altijd ruim meer dan toen ik echt in het ritme zat en goed op de aanbiedingen lette. Tanken was deze maand maar een keer, dat scheelt. De aankopen voor het nieuwe huis zijn twee leuke hebbedingetjes van marktplaats. Dat soort dingen moet ik van mijn maandbudget kopen. Ik gaf ook substantieel geld uit aan het nieuwe huis, maar dat reken ik niet mee met de maandlasten. Zo kocht ik via marktplaats een mooi tweedehands dressoir van een Nederlandse ontwerper. Het kastje kost nieuw meer dan 2000,- maar ik betaalde 250,-. Ik ging het kastje ophalen met een vriendin met een grote auto en het was een hele tour want het ding is loodzwaar. Ik ben er echt blij mee, het is weer een prachtig koopje in mijn cheap-chique collectie.
De parkeerboete is eeuwig zonde. Mijn chipknip was leeg en ik waagde het erop. Het ergste is  nog wel dat ik deze week (in de nieuwe maand) weer een parkeerboete heb, dit keer zelfs voor 90,-. Wegens foutief parkeren op een plek waarvan ik echt dacht dat het mocht. Zo zonde, ik zou het geld zo goed kunnen gebruiken voor andere dingen.
Aan  het einde van de maand stond ik rood. Ik heb het net niet gehaald. Gelukkig heb ik van het hoge pin-bedrag nog ruim 100,- in mijn portemonnee zodat ik deze maand waarschijnlijk geen contanten hoef te pinnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten