woensdag 31 juli 2013

Update begroting inrichting

Inmiddels heb ik ook meer zicht op de nieuwe inrichting en wensen. Hier is een nieuwe begroting:

Tafel (Ikea-Stockholm)                       500
 Kledingkast (Ikea-Pax)                      1000
Ladenkast slaapkamer                         300
TV-kastje of tafeltje                            300
bureaustoel                                          200
Kleed in woonkamer                           250
Kunst/Schilderijen                              800
Lampen                                               500
Badkamerkastjes etc                           200
schoenenkasten                                   250
planken etc keuken                             200
Gordijnen                                            500
Diverse assecoires                               500

Totaal                                                 5500

Dat is gelukkig een lager budget dan mijn eerdere begroting die op ruim 7000 uitkwam. Een aantal zaken heb ik al gekocht en niet meer meegenomen in deze begroting, maar mijn buffer is maar met 500,- geslonken dus de kosten daarvan heb ik uit andere hoekjes en kieren betaald.

Ik heb nog een bedrag van 9500 als buffer. Ik wil graag een minimale buffer van 3.000 aanhouden voor vervanging wasmachine en apparaten e.d. Dat betekent dat er nog 1000,- over is. Voor de tegenvallers of misschien wel voor een nieuwe bank.....

5 opmerkingen:

  1. Op marktplaats staat een hele mooie ikea pax kast te koop

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk om hiermee bezig te zijn en dan ook nog tot de ontdekking komen dat er toch geld over is.
    Straks heb jij je paleisje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk om geld over te hebben. Vaak is het met dit soort aankopen en verbouwingen dat alles uiteindelijk duurder blijkt te zijn.

    Geld over is heel wat beter en een lekker mooi ingericht huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoe is het met de verhuizing? Ben benieuwd:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb met heel veel interesse je leuke blog gelezen. Ik ben in dezelfde situatie met gedeeltelijk WIA en gedeeltelijk inkomen en heb moeite om een bank te vinden voor een hypotheek. Zou jij me misschien verder kunnen helpen, welke hypotheek adviseur en welke bank jouw verder geholoen hebben? Heel erg bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen