maandag 29 juli 2013

Uitgaven juli 2013

Mijn uitgaven over juli 2013 waren:


Boodschappen:   195,17
Pinnen:   140
Uitgaan:  15,55
Huis (Ikea etc):  40,90
Benzine:  98,95
Cadeau's: 5,50
Kleding: 19,95
Afscheidsfeestje:  397,43
Totaal: 913,45


Hoewel ik best veel uitgaf hield ik deze maand gek genoeg wel geld over. De geldinstroom loopt blijkbaar niet helemaal paralel met de gelduitstroom.

Als ik de kosten voor het afscheidsfeestje niet meereken was het een heel goedkope maand, ondanks de extra benzine kosten voor een zieke vriendin in een andere stad.
Het afscheidsfeestje kostte overigens evenveel als alle giften die ik kreeg. Maar dat ga ik uitgeven aan iets moois voor mijn nieuwe huis. Het geld heb ik echter contant dus zal zich voornamelijk vertalen en lagere pinkosten voor de overige maanden.

De kosten voor mijn nieuwe huis en inrichting lopen apart. Die probeer ik zoveel mogelijk te documenteren in de afschrijvingen van de Moneyou-rekeningen.

1 opmerking:

  1. Fijn dat je toch zo uitkwam financieel! Zeker als je het gevoel hebt dat je veel hebt uitgegeven.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen